maandag 6 februari 2012

Angry Birds taart

 Mijn grootste hobby is versieren: niet van mannen, maar van taarten welteverstaan. Het is enorm leuk om elke keer weer een lekkere combinatie van taartvullingen te verzinnen. Maar de echte kick zit hem in het maken van mooie plaatjes of figuurtjes van marsepein en fondant voor op de taart. Ik maak ze vooral voor mijn twee zonen: Leander en Espen, maar ook voor familie en vrienden en klasgenootjes. Tot nu toe heb ik er pas 21 gemaakt, maar er is zeker een vooruitgang te zien. Mijn oudste zoon had zeer duidelijke wensen omtrent zijn verjaardagstaart: zijn 4 favoriete boze vogeltjes, een katapult, gemene varkens met een koning en een burcht. Alle decoraties zijn van marsepein, de burcht is van kitkat en de tnt van fudge.




1 opmerking:

  1. Euhh, RESPECT!!! Wat een mooie taart. Ik heb het ooit zelf 1x geprobeerd en daarna nooit weer. Zegt wel genoeg, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen